اخبار

برای دومین سال متوالی: اداره کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول کشوری درزمینه طرح تکریم ارباب رجوع شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی خراسان جنوبی عابدین محمدی گفت :بر اساس اعلان معاونت محترم نوسازی وتحول اداری معاونت توسعه مدیریت وسرمایه
  اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی خراسان جنوبی توانست برای دومین سال متوالی رتبه اول کشوری درزمینه طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع رادربین بیست وهشت اداره کل کارواموراجتماعی سراسرکشوررا کسب نماید

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی خراسان جنوبی عابدین محمدی مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی  استان گفت : براساس ارزیابی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و دفتر ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در خصوص پاسخگویی مسئولانه و ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مردم و جلب رضایت ارباب رجوع این اداره کل توانست رتبه اول کشوری در بین ادارات کل تعاون،کار ورفاه  اجتماعی استانها را کسب کند

محمدی در همین رابطه گفت: طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکى از هفت برنامه تحول کشور است که به منظور ایجاد تحول در نظام ادارى کشور به تصویب شوراى عالى ادارى رسیده و در حال اجراست و اساسا، احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندى مردم در سیستم هاى ادارى نظام اسلامى ایران، هدف نهایى طرح تکریم است و آن، نیاز نهفته اى میان مردم و دستگاههاى اجرایى بود که سازمان مدیریت و برنامه ریزى کشور، این نیاز را کشف و به همه دستگاهها، ابلاغ نمود.

مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان  گفت: اصولاً طرح تکریم را مى توان در پایبندی به اخلاق اسلامی، خلوص نیت در انجام وظیفه، خوش رفتاری با ارباب رجوع، داشتن صبر و بردباری، رعایت عدل و انصاف، برخورداری از توانمندی و تخصص و داشتن نظم و انضباط خلاصه کرد.وی در پایان از کلیه کارکنان این اداره کل که در کسب این رتبه همکاری بسیار صمیمانه ای داشتند تقدیر و تشکر کرد.

۱۷ فروردین ۱۳۹۲ ۰۸:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید