اخبار

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:

مرکز پاسخگویی به مراجعین در حوزه روابط کار راه اندازی شد

مرکز پاسخگویی به مراجعین در حوزه روابط کار راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی؛ مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از راه اندازی مرکز تماس  CALL  center  خبر داد.

ابراهیم رضازاده مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در تشریح خبر گفت: پیرو دستور مقام عالی وزارت و راه اندازی مرکز تماس معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهت پاسخگویی به مراجعین به منظور رفع ابهامات و مشکلات جامعه هدف در بستر شماره تماس " 2500- 021 " راه اندازی شد.

وی افزود: مراجعین پس از تماس می توانند ابهامات و سوالات خود را در زمینه بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل، روابط کار و جبران خدمت، ایمنی و بازرسی کار، بهداشت کار و حفاظت فردی، مشاغل سخت و زیان آور، تشکلهای کارگری و کارفرمایی و ... مطرح نمایند.

۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۵۸
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید